קלטנו את הרשמתך להדרכה
השיחה שרותמת את המטופל לטיפול:
איך לבנות מוטיבציה ומחויבות
אצל מטופלים כבר בפגישה הראשונה
אצל מטופלים כבר בפגישה הראשונה
בעוד כמה רגעים יישלח אליך מייל עם קישור לזום
כדאי לשמור ביומן את המועד:
יום שלישי | 30.06.26 | בשעה 20:00 | בזום
נתראה בוובינר מקצועי מרתק,
דבורי גתי יוסף וצוות מועדון המטפלים
מוזמנים להצטרף לקבוצת הווטסאפ השקטה שלנו למטפלים:
צוות מועדון המטפלים לשירותכם עם כל שאלה או בקשה
